Creus que has d’anar a urgències? Truca al 061

Diàriament bona part de les persones que acudeixen als serveis d’urgències d’un hospital presenten molèsties o problemes de salut que, o bé no són una urgència –i, per tant, podrien esperar a la programació d’una visita amb el metge de capçalera–, o bé són una urgència de poca gravetat que podria ser tractada en un altre centre de la xarxa assistencial.

La millor manera que té el ciutadà de conèixer quin és el centre més adequat on adreçar-se en funció de la seva dolència o del seu malestar és trucar al 061 CatSalut Respon. Aquest telèfon està gestionat per professionals sanitaris (metges i infermeres) que poden assessorar el ciutadà i proposar-li una resposta adequada al problema de salut plantejat: el pot adreçar a un centre adequat a la gravetat del seu problema, orientar-lo en el tractament, enviar-li un metge a casa a través del sistema d’atenció domiciliària, o enviar-li una ambulància en cas que es tracti d’una urgència que hagi de ser atesa de forma immediata.

Recordar-vos que l’horari d’ Atenció Continuada al CAP de Bàscara és de 15 a 20 h  (de dilluns a divendres)  i de 8 a 20 h els dissabtes, diumenges i festius.

En cas d’urgència vital cal que truqueu al 061

 

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.